פינדרוס: "הצלחנו למנוע את רוב הגזירות, נקווה שהממשלה תתפרק"

אסתי פלד No Comments on פינדרוס: "הצלחנו למנוע את רוב הגזירות, נקווה שהממשלה תתפרק"

ח"כ יצחק פינדרוס ב'מהדורה המרכזית': "בעבודה המאוחדת שלנו באופוזיציה הצלחנו בינתיים לעכב ולמנוע את רוב החוקים שהם ניסו להעביר ויש לזה משמעות. מדובר בבלוק יצוק של 52 ח"כים שפועלים בהומוגניות. אני מקווה שזה ימשיך הלאה והממשלה תתפרק"

צילום: נועם מושקוביץ', דוברות הכנסת
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ יצחק פינדרוס שוחח עם בצלאל קאהן במהדורה המרכזית על המושב החולף של הכנסת: "במושב הזה קרו שני דברים מרכזיים: בחלק הראשון של המושב הם התמקדו בהעברת התקציב וזה הם הצליחו לעשות, אבל מיד אחרי זה לא הצליחו להעביר שום דבר".

"פעם אחר פעם האופוזיציה הצליחה להביא יותר קולות בימי רביעי, הייתה סיעתא דשמיא. בעבודה המאוחדת שלנו באופוזיציה הצלחנו בינתיים לעכב ולמנוע את רוב החוקים שהם ניסו להעביר ויש לזה משמעות", אומר פינדרוס. "מדובר בבלוק יצוק של 52 ח"כים שפועלים בהומוגניות. אני מקווה שזה ימשיך הלאה והממשלה תתפרק".

פינדרוס התייחס לרפורמות אותן מקדם השר כהנא במשרד לשירותי דת: "יש כאן איש, עם כיפה על הראש, בגיבוי של כל מיני גורמים – שמנהל מאבק להחריב את הרבנות הראשית. זה דבר כואב ואנחנו שמחים שאנחנו מונעים את הדבר הזה בינתיים. יש כאן מעשים מסוכנים מאוד שיש להם משמעות חמורה ונגדם אנחנו צריכים להילחם".

הוא נשאל היכן עומד לדעתו מתווה הכותל: "אין לי ספק שהם היו מאוד רוצים לעשות מתווה, הרפורמים שותפים לממשלה הזו. אין שם אחד שזה באמת אכפת לו אבל הצעקה הציבורית שקמה די בלמה את המהלכים".

עוד אמר פינדרוס: "אין לממשלה הזו מדיניות בשום נושא, המדיניות היא לשרוד ורק לא נתניהו אבל בכל שאר הדברים הם לא מצליחים. אזרחי ישראל סובלים מאוד מהממשלה הזאת, מיוקר המחיה ועוד כל מיני נזקים שנגרמים לציבור".

פינדרוס התייחס גם לסגירת אתר מירון: "משרד הדתות מכיר את הבעיות במירון וצריך להתמודד איתן. סגרו את המקום ביום כזה בלי שום היערכות מתאימה… כך גם ההתייחסות של הממשלה הזו לכל דבר אחר".



0 תגובות